Geoblog.pl    agaiprzemek    Podróże    Trzy dni w Oslo    Wyjazd

Wyjazd

Szwecja
Szwecja, Göteborg

Wyjazd do Oslo jak większośc naszych ostatnich wycieczek wyszedł dość spontanicznie. Pewnego razu czekając na przyjazd gości na terminalu autobusowym zobaczyliśmy, że jeździ od nas Swebus bezpośrednio do Oslo. Zachęceni tym faktem jak najszybciej sprawdziliśmy ceny i mile zaskoczeni tym, że bilet w jedną stronę kosztuje można kupić od 65 zł (niewiele jak na szwedzkie warunki, bilet na autobus na lotnisko jest niewiele tańszy) szybko znaleźliśmy dogodny termin i chwilę później mieliśmy już zarezerwowane bilety i nocleg. Później najedliśmy się trochę strachu jak musieliśmy zmienić kurs na inny na uczelni, a więc zmieniły się też daty egzaminów, a wyjazd zaplanowany był w sesji. Na szczęście Szwedzi się spisali i zorganizowali egzamin w sobotę (czego zupełnie się po nich nie spodziewaliśmy :) )

W końcu nadszedł dzień wyjazdu, autobus mieliśmy o godzinie 7:15 więc nie wyspaliśmy się bardzo, ale kto by się tym przejmował?! :) Za 3 i pół godziny będziemy na miejscu :)